Bomber och granater

Den här dagen har nog varit en av de mest frustrerande dagar jag varit med om... och givetvis handlar det om teknikens under. Tänker inte gå in i detalj på vad som hänt men i stora drag skulle jag formatera mina två hårdiskar och lägga in Windows igen på en av dem. Det har strulat, krånglat och jävlats för mig hela dagen. Klockan är nu 01:00 och jag började med detta omkring tolvtiden i förmiddags... Det är helt offattbart vad det har krånglat. Små, irriternade saker som inneburit en massa extra jobb som till slut fått allt att bli helt fel. Lyckades till slut få igång allt men bara med en hårddisk. Får formatera den andra separat och ha den för diverse junk. Så för att få ut mina aggressioner blir dagens musikvideo Cannibal Corpse med låten Make Them Suffer

Cannibal Corpse - Make Them Suffer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-11 @ 01:16:49
Postat av: AnnLo

Haha, du skrev en ändå.. Men tolv, det är ju lunchtid, knappast förmiddag längre då :)

2007-12-11 @ 17:49:55
URL: http://my.opera.com/AnnLo/blog
Postat av: Krille

Ibland strular tekniken och då vet man inte vad man ska göra till slut. Jag har som tur är haft tur med sånt sen jag flyttade hit och bara drabbats av mindre lättåtgärdade saker.

2007-12-11 @ 19:34:09
URL: http://hellfirekrilles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0