I'm freeeeee!!

Och så förbannat skönt är det!

KÄNSLIGA LÄSARE STANNAR HÄR!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Du är kvar? Kom inte och säg att jag inte varnade dig sen då. Nja, så farligt är det väl kanske inte men i alla fall. För drygt en vecka sedan opereades jag för andra gången för ett tillstånd jag dragits med en längre tid. En bit av mitt urinrör har nämligen börjat växa igen så man har vart tvungen att gå in och skära upp det. Så efter operationen skulle jag gå med kateter i en vecka. Blev av med den igår och det är fruktansvärt skönt att bli av med åbäket... Ni kan inte föreställa er hur det är att i en veckas tid gå med en slang upp i aparaten som  svider, kliar, skaver och iriterar... Inga snabba rörelser här inte. Optimala positionen var liggande på rygg. skulle jag sitta var jag tvungen att vara lätt bakåtlutad annars var det som tusen getingstick i skrevet... Jaja, i går blev jag av med den och för första gången på väldigt länge kan jag njuta av att kissa normalt. På grund av att urinröret börjat växa igen så slits ju det där upp varje gång jag kissar... så begreppet pissa rakblad får en helt ny innebörd... Sista urinprovet jag lämnade före första operationen var i princip 40% blod... Nog snackat om det, får hoppas det blev bra den här gången.

Annars har jag kommit igång med skyttet igen. Jackan är för liten efter att amatörerna nere i småland sabbade den... har lagt på mig lite under dessa två år också vilket inte hjälper till iofs. Men jackan är på tok för liten i alla fall. Ringrostig är man men det kommer snabbt tillbaka ändå så nu behöver man bara få lite timmar i ryggen så blir nog det här bra. Blir jackan åtgärdad också kan det ju inte bi annat än succé =) Börjat dreggla efter ny bössa också. visserligen inget fel på den jag har men det kostar ju inget att titta. Någon som har 27 000 över så där bara? Ingen? Nähe....

image8

Walther LG300xt Carbontec

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0