Jag ska måla hela världen lilla mamma

Nja, inte riktigt så ambitiöst kanske... Men ska iaf börja med min lägenhet så får vi se vad vi kan göra åt resten av världen senare. Tänkte börja med köket. Ända sedan jag flyttat in här i November 2004, har jag inte kunnat bestämma mig för om jag gillar färgen i köket eller inte... Nu har jag kommit fram till att jag hatar den... Svår fär att beskriva också, nån form av ljusbrun färg som... ja, ser vedervärdig ut. Hade tänkt mig följande färgkombination i köket;

image15

Färgerna kommer vara mörkare i verkligeheten. Det som ser ut som rött nu är mer en blandning av vinrött och en nypa lila. Den gråa kommer vara mörkare och nästan gränsa till svart.

Ute i stora rummet sitter det en sandbrun historia på väggarna. Den är blek och allmänt trist. Ser nästan sliten ut. Tänkte mig denna kombinationen där;

image16

Den mörka kommer vara densamma från köket. Kommer nog bli attans tjusigt när det blir klart. Om det blir klart. Måste börja också... suck... Men men, något att göra iaf =)

Opeth - The Grand Conjuration


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0