Kors i taket

Mja... lite vilseledande rubrik kanske... Jag och far min kämpade i söndags med att få upp en 15-kilos lampa i ett tak som jag från början trodde bestod av betong, men som visade sig inte vara mycket mer än en gipsskiva... Farsan borrade runt lite och hittade tillslut något som skruvarna fäste i. Kan vara en bjälke eller träskiva. Nu sitter den uppe men för hur länge? Man är lite nervös när man går omkring här. Vill inte precis ha det där åbäket i huvet om skruvarna skulle släppa. Men tror nog inte det är nån fara på taket *fniss*.

Så här ser den ut iaf

image12

Fick ett par skapliga bilder från Söderhamn när jag var där i helgen också

image13

Oskarsborg nattetid

image14

Oskarsborg i skymning

Arch Enemy - Nemesis


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åååh va mysiga bilder =)

2007-11-20 @ 16:51:41
URL: http://ciline.blogg.se
Postat av: Wiik

Man tackar och bockar =)

2007-11-20 @ 20:19:04
URL: http://www.wiiks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0