Upp och ner...

Så kan man nog sammanfatta tävlingspremiären idag... Öppnade lite skakigt med 9 raka nior innan första tian kom. Drog iväg alla skott åt höger. Det retsamma var att det var BRA nior och inga skitskott. Bara det att jag vispade ut dem i skottögonblicket. Jag fick inte riktigt till inlyftet så bra i början. Men lyckades få till det till slut och de 20 nästkommande skotten var stabila och riktigt säkra. Så bra kontroll hade jag inte ens då jag naggade svenska rekordet. Så kom tankarna. Fan det här kan ju bli bra ju. Drämer i väg en sjua. Aja, får en tia på nästa skott och räddar iaf 97 poäng på den serien. ärefter kan jag inte koncentrera mig. Var väl en kombination av besvikelse och trötthet. Det tar på krafterna att stå med sådan koncentration så pass länge, särskilt när man haft uppehåll på två år. Det blev en väldigt svag avslutning. Jag brydde mig inte om att kolla resultatet men jag är säker på att jag iaf klarade målsättningen med tävlingen. Däremot är jag ju lite besviken att det inte gick som jag hoppats på. Men det kommer väl det med. Inget mer tävlande nu förns nästa säsong.

Vader - Sword of the Witcher. Gjord i promosyfte för spelet The Witcher som enligt mig är det bästa spel som någonsin gjorts. Låten känns lite poppig för att vara Vader... Men aja, helt ok =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0