Vinter!

Vintern är äntligen här! Kallt, mörkt och allmänt fantastiskt! Alla bara gnäller och blir griniga på vintern, själv ser jag fram emot den. Gillar ej sommarn... Alldeles för varmt och då kan jag inte ha mina stora bylsiga kläder. Shorts på sin höjd. Sola? Jag? Aldrig... Går jag utanför dörrn i T-shirt så har det brunnit i skallen på mig. Nä, lönnfeta karlar ska inte gå lättklädda. Vi passar bäst på vintern i långa rockar.

Nu har jag lärt mig hur man infogar videoklipp här så i fortsättningen kommer jag plåga er med ett litet trevligt musikstycke från lämplig artist. Till premiär blir det våra egna stoltheter Naglfar med låte The Perpetual Horrors. Enjoy.


Kommentarer
Postat av: AnnLo

Du är inte lönnfet!!!

2007-11-16 @ 12:53:19
URL: http://my.opera.com/AnnLo/blog
Postat av: Wiik

Haha nä det var väl milt sagt kanske =)

2007-11-16 @ 14:41:08
Postat av: Tam

Äntligen är det mörkt längre än vad det är ljust ute.
Underbart.
Fantastiskt bra låtval.

2007-11-16 @ 15:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0