Vuxenpoäng

Tiden rusar iväg. Jag är 25 och vad har jag att visa upp? Misslyckades kapitalt med studierna och har 4 år kvar innan jag är klar med det, skyttekarriären gick åt skogen, någon att spendera resten av livet med...? Man har iaf flyttat hemifrån men till en lägenhet som finansierats av föräldrarna. Aldrig haft ett riktigt jobb, inte ens sommarjobb. Väldigt många i min närhet har fullt upp med att köpa hus, skaffa barn, köpa bil tillsammans och bara håvar in vuxenpoäng. De flesta är till och med yngre än mig. Kommer man bli som kvinnan i Gävle som hittades död i sin lägenhet först 2 år efter sin död? Känns som att jag missat tåget och meningslöst försöker springa ikapp. När är det min tur?

In Flames - Come Clarity


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0