Thaaaaat's funny!

Schyffert och Glans ägde teatern igår. Inte skrattat så mycket på länge. Glans var bra och Schyffert ännu bättre. Drygt en månad kvar tills Betnér förärar oss med ett besök.

Annars så sover jag lika illa nu. Vart ett par timmar totalt i natt iaf. Gymmade idag så om jag inte sommnar ordentligt ikväll så får jag väl ringa nån som kommer och klubbar ner mig. Då skulle jag iaf få vila lite.

Ska faktiskt dra igång skyttet igen efter så där 2 års uppehåll. Ska hämta hem grejerna från Sandviken och lämna in jackan hos en skomakare så han får åtgärda det som klåparna nere i Värmland ställde till med... Sen jävlar blir det panga av, pew pew lazors. Ska bli riktigt kul att börja igen. saknat det som fan. Fått höra att att Gävleborg ska arrangera Skol-SM 2009. Ska bli spännande å se hur det blir då det knappt finns folk kvar i förbundet... Visar sig väl. Jag är glad att jag köpte korthållsgeväret när jag gjorde det... ca 3-4000 dyrare nu än för 4 år sen då jag köpte mitt. Samma märke, modell och allting. Lustigt. Skulle va skoj att få igång lite organiserad träning inom förbundet. Har ju en förbundstränarlicens och det vore ju dumt att det skulle gå till spillo nu när det ser lite mörkt ut för förbundet. JuniorSM i Falling Target börjar ju även närma sig. Ska se om man kan få åka med i egenskap av förbundstränare. Det finns väl iofs ett Riksmästerskap för äldre skyttar som går samtidigt, men vet inte om det skulle vara nån mening att inleda comebacken med ett SM/RM. Iofs, skulle vara kul att hoppa på tåget på en gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0