Trodde jag aldrig...

...att man skulle skaffa sig en egen blogg... Men här sitter man ändå och ska förmedla totalt ointressanta saker till totalt ointresserade surfare här ute i sajberspäjs. Men varför inte, kan ju vara skoj att testa något nytt.

Vad finns att berätta då? Tjaa, orkade inte gå på bostadsrättsföreningens styrelsemöte idag. De får allt klara sig utan min eminenta närvaro den här gången. Diskuteras ju inget vettigt i alla fall. "Jaså, källargolvet måste målas om för 30 000? Ja, kör i vind!"

Igår kväll började jag läsa en bok jag inte borde börja på... I alla fall inte nu. Den har nämligen inget att göra med de kurser jag läser just nu så egentligen är det bara slöseri med tid. Boken heter "Kabbala, Kliffot och den Goetiska Magin" och är skriven av Dragon Rogues grundare Thomas Karlsson. Attans inressant må jag säga. Visste ni tex att Messias och Ormen i Edens lustgård, numerologiskt sett, har samma talvärde? Diskutera!

Annars går jag och väntar på att fondpengarna ska dimpa in på kontot så jag kan ta min lilla shoppingtur till Ikea snart. Lampa till köket och stora rummet må införskaffas. Golvskydd för skrivbordsstolen ligger också högt på inköpslistan.


Hungrig, mat, hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis och välkommen till bloggträsket! :D

2007-09-21 @ 22:05:47
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0